Erk, M., Borovac, T. i Brezetić, S. (2022). Rano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 20. (3), 603-615. doi: 10.31192/np.20.3.9
Erk, Mirna, et al. "Rano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi." Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, vol. 20, br. 3, 2022, str. 603-615. https://doi.org/10.31192/np.20.3.9
Erk, Mirna, Tijana Borovac i Sandra Brezetić. "Rano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi." Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja 20, br. 3 (2022): 603-615. https://doi.org/10.31192/np.20.3.9
Erk, M., Borovac, T. i Brezetić, S. (2022) 'Rano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi', Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 20(3), str. 603-615. doi: 10.31192/np.20.3.9
Erk M, Borovac T, Brezetić S. Rano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja [Internet]. 2022. [pristupljeno 11.11.2024.];20(3):603-615. doi: 10.31192/np.20.3.9
M. Erk, T. Borovac i S. Brezetić, "Rano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi", Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, vol. 20, br. 3, str. 603-615, 2022. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:139284. [Citirano: 11.11.2024.]