Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Romić, L. (2022). Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119
Romić, Larisa. "Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119
Romić, Larisa. "Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119
Romić, L. (2022). 'Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119
Romić L. Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119
L. Romić, "Primjena alata digitalnog marketinga u visokoškolskim knjižnicama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:583119