Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Palko, I. (2020). Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:825688
Palko, Ivona. "Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:825688
Palko, Ivona. "Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:825688
Palko, I. (2020). 'Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:825688
Palko I. Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:825688
I. Palko, "Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:825688