Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za engleski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad
Stanković, N. (2018). The role of transcreation in marketing (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961
Stanković, Nikolina. "The role of transcreation in marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961
Stanković, Nikolina. "The role of transcreation in marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961
Stanković, N. (2018). 'The role of transcreation in marketing', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961
Stanković N. The role of transcreation in marketing [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961
N. Stanković, "The role of transcreation in marketing", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:285961