diplomski rad
Marketing male knjižnice

Sopka, Iva (2011)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Sopka, I. (2011). Marketing male knjižnice (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297

Sopka, Iva. "Marketing male knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297

Sopka, Iva. "Marketing male knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297

Sopka, I. (2011). 'Marketing male knjižnice', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 26.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297

Sopka I. Marketing male knjižnice [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2011 [pristupljeno 26.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297

I. Sopka, "Marketing male knjižnice", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.