diplomski rad
Marketing male knjižnice

Iva Sopka (2011)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad...

Sopka, I. (2011). Marketing male knjižnice (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297

Sopka, Iva. "Marketing male knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297

Sopka, Iva. "Marketing male knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297

Sopka, I. (2011). 'Marketing male knjižnice', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297

Sopka I. Marketing male knjižnice [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2011 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297

I. Sopka, "Marketing male knjižnice", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297