Blažević, M. (2010). E-marketing u hrvatskom nakladništvu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712
Blažević, Maja. "E-marketing u hrvatskom nakladništvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712
Blažević, Maja. "E-marketing u hrvatskom nakladništvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712
Blažević, M. (2010). 'E-marketing u hrvatskom nakladništvu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712
Blažević M. E-marketing u hrvatskom nakladništvu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2010 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712
M. Blažević, "E-marketing u hrvatskom nakladništvu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712