diplomski rad
Gerila marketing u nakladništvu

Ksenija Balić Mihalj (2011)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad

Balić Mihalj, K. (2011). Gerila marketing u nakladništvu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:307362

Balić Mihalj, Ksenija. "Gerila marketing u nakladništvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:307362

Balić Mihalj, Ksenija. "Gerila marketing u nakladništvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:307362

Balić Mihalj, K. (2011). 'Gerila marketing u nakladništvu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 22.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:307362

Balić Mihalj K. Gerila marketing u nakladništvu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2011 [pristupljeno 22.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:307362

K. Balić Mihalj, "Gerila marketing u nakladništvu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:307362