završni rad
Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća

Danijela Mravik (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za hrvatski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad

Mravik, D. (2015). Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223

Mravik, Danijela. "Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223

Mravik, Danijela. "Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223

Mravik, D. (2015). 'Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 19.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223

Mravik D. Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 19.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223

D. Mravik, "Jezik oglasa 19., 20. i 21. stoljeća", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:421223