završni rad
Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka

Anja Gubica (2010)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za hrvatski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad...

Gubica, A. (2010). Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380

Gubica, Anja. "Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380

Gubica, Anja. "Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380

Gubica, A. (2010). 'Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 25.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380

Gubica A. Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2010 [pristupljeno 25.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380

A. Gubica, "Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380