diplomski rad
Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama

Edvina Valentić (2013)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za hrvatski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad...

Valentić, E. (2013). Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349

Valentić, Edvina. "Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349

Valentić, Edvina. "Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349

Valentić, E. (2013). 'Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349

Valentić E. Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2013 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349

E. Valentić, "Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349