diplomski rad
Marketing i percepcija elektroničke knjige

Andrea Smajić (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad...

Smajić, A. (2015). Marketing i percepcija elektroničke knjige (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696561

Smajić, Andrea. "Marketing i percepcija elektroničke knjige." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696561

Smajić, Andrea. "Marketing i percepcija elektroničke knjige." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696561

Smajić, A. (2015). 'Marketing i percepcija elektroničke knjige', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696561

Smajić A. Marketing i percepcija elektroničke knjige [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696561

A. Smajić, "Marketing i percepcija elektroničke knjige", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:696561