diplomski rad
Promocija nakladničkih kuća putem društvenih mreža

Jasminka Marić (2014)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad...

Marić, J. (2014). Promocija nakladničkih kuća putem društvenih mreža (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:819048

Marić, Jasminka. "Promocija nakladničkih kuća putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:819048

Marić, Jasminka. "Promocija nakladničkih kuća putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:819048

Marić, J. (2014). 'Promocija nakladničkih kuća putem društvenih mreža', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 19.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:819048

Marić J. Promocija nakladničkih kuća putem društvenih mreža [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2014 [pristupljeno 19.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:819048

J. Marić, "Promocija nakladničkih kuća putem društvenih mreža", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:819048