završni rad
"Gender Stereotypes in Healthy Life Advertisements in the Media"

Rišner, Iva (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet

Citirajte ovaj rad

Rišner, I. (2019). "Gender Stereotypes in Healthy Life Advertisements in the Media" (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:171315

Rišner, Iva. ""Gender Stereotypes in Healthy Life Advertisements in the Media"." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:171315

Rišner, Iva. ""Gender Stereotypes in Healthy Life Advertisements in the Media"." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:171315

Rišner, I. (2019). '"Gender Stereotypes in Healthy Life Advertisements in the Media"', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:171315

Rišner I. "Gender Stereotypes in Healthy Life Advertisements in the Media" [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:171315

I. Rišner, ""Gender Stereotypes in Healthy Life Advertisements in the Media"", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:171315

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.