završni rad
Intertextuality in beer commercials

Sven Pavić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad...

Pavić, S. (2018). Intertextuality in beer commercials (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000

Pavić, Sven. "Intertextuality in beer commercials." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000

Pavić, Sven. "Intertextuality in beer commercials." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000

Pavić, S. (2018). 'Intertextuality in beer commercials', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 19.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000

Pavić S. Intertextuality in beer commercials [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 19.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000

S. Pavić, "Intertextuality in beer commercials", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:137000