Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Sopka, I. (2011). Marketing male knjižnice (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297
Sopka, Iva. "Marketing male knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297
Sopka, Iva. "Marketing male knjižnice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297
Sopka, I. (2011). 'Marketing male knjižnice', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297
Sopka I. Marketing male knjižnice [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2011 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297
I. Sopka, "Marketing male knjižnice", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:190297