diplomski rad
E-marketing u hrvatskom nakladništvu

Maja Blažević (2010)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad...

Blažević, M. (2010). E-marketing u hrvatskom nakladništvu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712

Blažević, Maja. "E-marketing u hrvatskom nakladništvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712

Blažević, Maja. "E-marketing u hrvatskom nakladništvu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712

Blažević, M. (2010). 'E-marketing u hrvatskom nakladništvu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 27.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712

Blažević M. E-marketing u hrvatskom nakladništvu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2010 [pristupljeno 27.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712

M. Blažević, "E-marketing u hrvatskom nakladništvu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:183712