prikaz prve stranice dokumenta Senzomotorička inteligencija i socijalna interakcija kao preduvjeti razvoja simboličke funkcije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Senzomotorička inteligencija i socijalna interakcija kao preduvjeti razvoja simboličke funkcije

Bistrović, Iva
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Bistrović, I. (2011). Senzomotorička inteligencija i socijalna interakcija kao preduvjeti razvoja simboličke funkcije (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:197604

Bistrović, Iva. "Senzomotorička inteligencija i socijalna interakcija kao preduvjeti razvoja simboličke funkcije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:197604

Bistrović, Iva. "Senzomotorička inteligencija i socijalna interakcija kao preduvjeti razvoja simboličke funkcije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:197604

Bistrović, I. (2011). 'Senzomotorička inteligencija i socijalna interakcija kao preduvjeti razvoja simboličke funkcije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 13.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:197604

Bistrović I. Senzomotorička inteligencija i socijalna interakcija kao preduvjeti razvoja simboličke funkcije [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2011 [pristupljeno 13.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:197604

I. Bistrović, "Senzomotorička inteligencija i socijalna interakcija kao preduvjeti razvoja simboličke funkcije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:197604

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.