prikaz prve stranice dokumenta Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka

Gubica, Anja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za hrvatski jezik i književnost

Citirajte ovaj rad

Gubica, A. (2010). Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380

Gubica, Anja. "Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380

Gubica, Anja. "Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380

Gubica, A. (2010). 'Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380

Gubica A. Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2010 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380

A. Gubica, "Jezična i stilska obilježja reklamnih poruka", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:313380

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.