Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet
Citirajte ovaj rad
Ćavar, L. (2017). Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273
Ćavar, Laura. "Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273
Ćavar, Laura. "Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273
Ćavar, L. (2017). 'Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273
Ćavar L. Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273
L. Ćavar, "Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273