završni rad
Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu

Laura Ćavar (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Citirajte ovaj rad

Ćavar, L. (2017). Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273

Ćavar, Laura. "Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273

Ćavar, Laura. "Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273

Ćavar, L. (2017). 'Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 22.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273

Ćavar L. Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 22.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273

L. Ćavar, "Formule uvjeravanja u reklamnom diskursu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:056273