diplomski rad
Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama

Valentić, Edvina (2013)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za hrvatski jezik i književnost

Citirajte ovaj rad

Valentić, E. (2013). Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349

Valentić, Edvina. "Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349

Valentić, Edvina. "Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349

Valentić, E. (2013). 'Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 07.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349

Valentić E. Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2013 [pristupljeno 07.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349

E. Valentić, "Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.