Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za hrvatski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad
Valentić, E. (2013). Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349
Valentić, Edvina. "Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349
Valentić, Edvina. "Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349
Valentić, E. (2013). 'Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349
Valentić E. Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2013 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349
E. Valentić, "Hibridnost reklamnoga stila u novinskim i televizijskim reklamama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:827349