završni rad
Jezik suvremenih reklamnih poruka

Ramona Romić (2014)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za hrvatski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad...

Romić, R. (2014). Jezik suvremenih reklamnih poruka (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033

Romić, Ramona. "Jezik suvremenih reklamnih poruka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033

Romić, Ramona. "Jezik suvremenih reklamnih poruka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033

Romić, R. (2014). 'Jezik suvremenih reklamnih poruka', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033

Romić R. Jezik suvremenih reklamnih poruka [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2014 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033

R. Romić, "Jezik suvremenih reklamnih poruka", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033