Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za hrvatski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad
Romić, R. (2014). Jezik suvremenih reklamnih poruka (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033
Romić, Ramona. "Jezik suvremenih reklamnih poruka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033
Romić, Ramona. "Jezik suvremenih reklamnih poruka." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033
Romić, R. (2014). 'Jezik suvremenih reklamnih poruka', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033
Romić R. Jezik suvremenih reklamnih poruka [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2014 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033
R. Romić, "Jezik suvremenih reklamnih poruka", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:300033