master's thesis
Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju

Marković, Magdalena
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Depatrment of Psychology

Cite this document

Marković, M. (2013). Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409

Marković, Magdalena. "Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409

Marković, Magdalena. "Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409

Marković, M. (2013). 'Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 30 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409

Marković M. Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2013 [cited 2024 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409

M. Marković, "Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409

Please login to the repository to save this object to your list.