Please login to the repository to save this object to your list.
Cite this document
Bosančić, B. (2020). Intervju s odgovornim osobama online referentnih službi u svrhu istraživanja razvoja baza znanja online referentnih usluga [Data set]. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:330832.
Bosančić, Boris. Intervju s odgovornim osobama online referentnih službi u svrhu istraživanja razvoja baza znanja online referentnih usluga. Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. 18 Nov 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:330832.
Bosančić, Boris. 2020. Intervju s odgovornim osobama online referentnih službi u svrhu istraživanja razvoja baza znanja online referentnih usluga. Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:330832.
Bosančić, B. 2020. Intervju s odgovornim osobama online referentnih službi u svrhu istraživanja razvoja baza znanja online referentnih usluga. Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. [Online]. [Accessed 18 November 2024]. Available from: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:330832.
Bosančić B. Intervju s odgovornim osobama online referentnih službi u svrhu istraživanja razvoja baza znanja online referentnih usluga. [Internet]. Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020, [cited 2024 November 18] Available from: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:330832.
B. Bosančić, Intervju s odgovornim osobama online referentnih službi u svrhu istraživanja razvoja baza znanja online referentnih usluga, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. Accessed on: Nov 18, 2024. Available: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:330832.
Scientific / art field, discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES Information and Communication Sciences Library Science
Abstract (croatian)
Dubinski intervju s odgovornim osobama online referentnih službi proveden tijekom 2007. godine o trenutnom položaju arhiva referentnih transakcija, odnosno arhiva odgovorenih korisničkih upita kao potencijalnih baza znanja u okviru online referentnih usluga. Sudionici intervjua odabrani su s obzirom na njihovo veliko iskustvo u radu u okviru online referentnih službi - u četiri slučaja riječ je o ustanovama uključenim u uslugu QuestionPoint, a u jednom o usluzi Pitajte knjižničare hrvatskih narodnih knjižnica.