prikaz prve stranice dokumenta Mjerenje kvalitete knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku uz pomoć balanced scorecard-a
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Mjerenje kvalitete knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku uz pomoć balanced scorecard-a

Čuić, Blaženka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Information Sciences

Cite this document

Čuić, B. (2010). Mjerenje kvalitete knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku uz pomoć balanced scorecard-a (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:376483

Čuić, Blaženka. "Mjerenje kvalitete knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku uz pomoć balanced scorecard-a." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:376483

Čuić, Blaženka. "Mjerenje kvalitete knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku uz pomoć balanced scorecard-a." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:376483

Čuić, B. (2010). 'Mjerenje kvalitete knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku uz pomoć balanced scorecard-a', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 21 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:376483

Čuić B. Mjerenje kvalitete knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku uz pomoć balanced scorecard-a [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2010 [cited 2020 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:376483

B. Čuić, "Mjerenje kvalitete knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku uz pomoć balanced scorecard-a", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:376483

Islandora Bookmark - Please login to use this feature