Scientific paper - review paper
Integrative Didactics, Generic Competences and Preparation of Students ror the World of Work

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Pažin Ilakovac, Ružica; Gazibara, Senka (2016)
Cite this document...

Buljubašić Kuzmanović, V., Pažin Ilakovac, R. & Gazibara, S. (2016). INTEGRATIVNA DIDAKTIKA, GENERIČKE KOMPETENCIJE I PRIPREMA STUDENATA ZA SVIJET RADA. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62. (3), 119-129. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942164

Buljubašić Kuzmanović, Vesna, et al. "INTEGRATIVNA DIDAKTIKA, GENERIČKE KOMPETENCIJE I PRIPREMA STUDENATA ZA SVIJET RADA." Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, vol. 62, no. 3, 2016, pp. 119-129. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942164

Buljubašić Kuzmanović, Vesna, Ružica Pažin Ilakovac and Senka Gazibara. "INTEGRATIVNA DIDAKTIKA, GENERIČKE KOMPETENCIJE I PRIPREMA STUDENATA ZA SVIJET RADA." Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja 62, no. 3 (2016): 119-129. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942164

Buljubašić Kuzmanović, V., Pažin Ilakovac, R. and Gazibara, S. (2016) 'INTEGRATIVNA DIDAKTIKA, GENERIČKE KOMPETENCIJE I PRIPREMA STUDENATA ZA SVIJET RADA', Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62(3), pp. 119-129. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942164 (Accessed 22 March 2019)

Buljubašić Kuzmanović V, Pažin Ilakovac R, Gazibara S. INTEGRATIVNA DIDAKTIKA, GENERIČKE KOMPETENCIJE I PRIPREMA STUDENATA ZA SVIJET RADA. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja [Internet]. 2016 December 06 [cited 2019 March 22];62(3):119-129. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942164

V. Buljubašić Kuzmanović, R. Pažin Ilakovac and S. Gazibara, "INTEGRATIVNA DIDAKTIKA, GENERIČKE KOMPETENCIJE I PRIPREMA STUDENATA ZA SVIJET RADA", Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, vol. 62, no. 3, pp. 119-129, December 2016. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942164. [Accessed: 22 March 2019]