undergraduate thesis
The importance of participants in the educational process as factors of the hidden curriculum in relation to students' achievements

Mia Leko (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Cite this document...

Leko, M. (2017). Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko, Mia. "Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko, Mia. "Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko, M. (2017). 'Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko M. Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2017 [cited 2019 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

M. Leko, "Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473