undergraduate thesis
Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika

Leko, Mia
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Leko, M. (2017). Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko, Mia. "Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko, Mia. "Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko, M. (2017). 'Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko M. Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2017 [cited 2020 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

M. Leko, "Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Islandora Bookmark - Please login to use this feature