undergraduate thesis
Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika

Mia Leko (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy
Cite this document

Leko, M. (2017). Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko, Mia. "Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko, Mia. "Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko, M. (2017). 'Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 08 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Leko M. Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2017 [cited 2020 April 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

M. Leko, "Važnost sudionika odgojno-obrazovnog procesa kao čimbenika skrivenog kurikuluma u odnosu na postignuća učenika", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:495473

Islandora Bookmark - Please login to use this feature