diplomski rad
The role of transcreation in marketing

Nikolina Stanković (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad...

Stanković, N. (2018). The role of transcreation in marketing (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:642384

Stanković, Nikolina. "The role of transcreation in marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:642384

Stanković, Nikolina. "The role of transcreation in marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:642384

Stanković, N. (2018). 'The role of transcreation in marketing', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 18.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:642384

Stanković N. The role of transcreation in marketing [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 18.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:642384

N. Stanković, "The role of transcreation in marketing", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:642384