Stručni rad - Stručni rad
O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli
Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, 58 (2011), 5; 193-195. urn:nbn:hr:142:546993

Ham, Sanda

Citirajte ovaj rad

Ham, S. (2011). O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli. Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, 58. (5), 193-195. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993

Ham, Sanda. "O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli." Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, vol. 58, br. 5, 2011, str. 193-195. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993

Ham, Sanda. "O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli." Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika 58, br. 5 (2011): 193-195. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993

Ham, S. (2011) 'O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli', Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, 58(5), str. 193-195. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993 (Datum pristupa: 28.03.2024.)

Ham S. O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli. Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika [Internet]. 2011. [pristupljeno 28.03.2024.];58(5):193-195. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993

S. Ham, "O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli", Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, vol. 58, br. 5, str. 193-195, 2011. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993. [Citirano: 28.03.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.