Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Pedagogy
Cite this document
Jelić, T. (2021). Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707
Jelić, Tihana. "Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707
Jelić, Tihana. "Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707
Jelić, T. (2021). 'Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707
Jelić T. Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707
T. Jelić, "Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707