master's thesis
Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika

Jelić, Tihana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Jelić, T. (2021). Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707

Jelić, Tihana. "Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707

Jelić, Tihana. "Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707

Jelić, T. (2021). 'Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 20 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707

Jelić T. Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2022 September 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707

T. Jelić, "Skriveni kurikulum - utjecaj školskog interijera na doživljaje škole kod učenika i nastavnika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:570707

Please login to the repository to save this object to your list.