master's thesis
Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti

Šajatović, Maja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Depatrment of Psychology

Cite this document

Šajatović, M. (2019). Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174

Šajatović, Maja. "Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174

Šajatović, Maja. "Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174

Šajatović, M. (2019). 'Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 14 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174

Šajatović M. Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2024 April 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174

M. Šajatović, "Povjerenje studenata u nastavnike: uloga sustava za upravljanje učenjem i doživljaja pravednosti", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:408174

Please login to the repository to save this object to your list.