prikaz prve stranice dokumenta Uloga školskog pedagoga u stvaranju poticajne školske klime za stvaralaštvo učitelja i učenika
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga školskog pedagoga u stvaranju poticajne školske klime za stvaralaštvo učitelja i učenika

Štefok, Tanja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Štefok, T. (2010). Uloga školskog pedagoga u stvaranju poticajne školske klime za stvaralaštvo učitelja i učenika (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:815192

Štefok, Tanja. "Uloga školskog pedagoga u stvaranju poticajne školske klime za stvaralaštvo učitelja i učenika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:815192

Štefok, Tanja. "Uloga školskog pedagoga u stvaranju poticajne školske klime za stvaralaštvo učitelja i učenika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:815192

Štefok, T. (2010). 'Uloga školskog pedagoga u stvaranju poticajne školske klime za stvaralaštvo učitelja i učenika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:815192

Štefok T. Uloga školskog pedagoga u stvaranju poticajne školske klime za stvaralaštvo učitelja i učenika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2010 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:815192

T. Štefok, "Uloga školskog pedagoga u stvaranju poticajne školske klime za stvaralaštvo učitelja i učenika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:815192

Please login to the repository to save this object to your list.