Jozić, I. (2013). Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile. Jezikoslovlje, 14. (1), 161-195. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860
Jozić, Ivana. "Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile." Jezikoslovlje, vol. 14, no. 1, 2013, pp. 161-195. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860
Jozić, Ivana. "Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile." Jezikoslovlje 14, no. 1 (2013): 161-195. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860
Jozić, I. (2013) 'Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile', Jezikoslovlje, 14(1), pp. 161-195. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860 (Accessed 24 December 2024)
Jozić I. Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile. Jezikoslovlje [Internet]. 2013 May 24 [cited 2024 December 24];14(1):161-195. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860
I. Jozić, "Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile", Jezikoslovlje, vol. 14, no. 1, pp. 161-195, May 2013. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860. [Accessed: 24 December 2024]