master's thesis
Relationship between social skills, depressive symptoms and school success among high school students

Anja Vinaj (2014)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Depatrment of Psychology
Cite this document...

Vinaj, A. (2014). Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772

Vinaj, Anja. "Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772

Vinaj, Anja. "Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772

Vinaj, A. (2014). 'Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772

Vinaj A. Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2014 [cited 2019 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772

A. Vinaj, "Odnos socijalnih vještina, depresivnih simptoma i školskog uspjeha kod srednjoškolaca", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:590772