master's thesis
Changes of functions in the modern publishing industries

Martina Ferko (2014)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Information Sciences
Cite this document...

Ferko, M. (2014). Mijenjanje percepcije poslova u nakladničkoj industriji u suvremenim uvjetima poslovanja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:140485

Ferko, Martina. "Mijenjanje percepcije poslova u nakladničkoj industriji u suvremenim uvjetima poslovanja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:140485

Ferko, Martina. "Mijenjanje percepcije poslova u nakladničkoj industriji u suvremenim uvjetima poslovanja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:140485

Ferko, M. (2014). 'Mijenjanje percepcije poslova u nakladničkoj industriji u suvremenim uvjetima poslovanja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 23 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:140485

Ferko M. Mijenjanje percepcije poslova u nakladničkoj industriji u suvremenim uvjetima poslovanja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2014 [cited 2019 May 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:140485

M. Ferko, "Mijenjanje percepcije poslova u nakladničkoj industriji u suvremenim uvjetima poslovanja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:140485