Skip to main content
Home
About Repository
FFOS
Library FFOS
Contact
EN
HR
FFOS-repository
Repository of the Faculty of Humanities and Social Sciences Osijek
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
All documents
Upload
Search Term
Download
PDF 1.03 MB
master's thesis
31
15
Possibilities of applying the teacher - researcher role
Kristina Kulić (2012)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Cite this item:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:312126
Metadata
Title
Mogućnosti ostvarivanja uloge učitelja - istraživača
Author
Kristina Kulić
Mentor(s)
Branko Bognar
(thesis advisor)
Abstract
U ovom diplomskom radu istražuju se mogućnosti ostvarivanja uloge učitelja kao istraživača putem akcijskih istraživanja koja imaju sve veću važnost u suvremenoj školi. Akcijsko istraživanje je u osnovi suradnički proces čiji je rezultat unapređenje vlastitog profesionalnog djelovanja i odnosa s drugim sudionicima istraživanja. U teorijskom dijelu rada se opisuju različite znanstvene paradigme, istraživanja učitelja i akcijska istraživanja, dok se u empirijskom dijelu rada prikazuje analiza pedagoških časopisa: Napredak, Život i škola i Odgojne znanosti, prikaz istraživanja s različitim paradigmama, te intervju sa šest učitelja i jednim pedagogom o akcijskim istraživanjima i kritičkom prijateljstvu.
Parallel title (English)
Possibilities of applying the teacher - researcher role
Committee Members
Branko Bognar
(committee chairperson)
Vesna Buljubašić-Kuzmanović
(committee member)
Mirko Lukaš
(committee member)
Granter
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Place
Osijek
State
Croatia
Scientific field, discipline, subdiscipline
SOCIAL SCIENCES
Pedagogy
General Pedagogy
Study programme type
university
Study level
graduate
Study programme
Pedagogy (double major)
Academic title abbreviation
mag. paed.
Genre
master's thesis
Language
Croatian
Defense date
2012-09-14
Parallel keywords (Croatian)
znanstvena paradigma
akcijska istraživanja
istraživanja učitelja
Resource type
text
Access condition
Open access
Terms of use
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:312126
Committer
Gordana Gašo