Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, 58 (2011), 5; 193-195. urn:nbn:hr:142:546993
Ham, Sanda
Cite this document
Ham, S. (2011). O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli. Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, 58. (5), 193-195. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993
Ham, Sanda. "O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli." Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, vol. 58, no. 5, 2011, pp. 193-195. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993
Ham, Sanda. "O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli." Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika 58, no. 5 (2011): 193-195. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993
Ham, S. (2011) 'O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli', Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, 58(5), pp. 193-195. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993 (Accessed 01 January 2025)
Ham S. O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli. Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika [Internet]. 2011 [cited 2025 January 01];58(5):193-195. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993
S. Ham, "O jeziku poslovne komunikacije u Coca-Coli", Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, vol. 58, no. 5, pp. 193-195, 2011. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:546993. [Accessed: 01 January 2025]