Rišner, V. (2013). Kako novi čitatelj čita stare novinske oglase. Anali Zavoda za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku, 29., 95-118. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:240185
Rišner, Vlasta. "Kako novi čitatelj čita stare novinske oglase." Anali Zavoda za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku, vol. 29, 2013, pp. 95-118. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:240185
Rišner, Vlasta. "Kako novi čitatelj čita stare novinske oglase." Anali Zavoda za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku 29 (2013): 95-118. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:240185
Rišner, V. (2013) 'Kako novi čitatelj čita stare novinske oglase', Anali Zavoda za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku, 29, pp. 95-118. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:240185 (Accessed 12 January 2025)
Rišner V. Kako novi čitatelj čita stare novinske oglase. Anali Zavoda za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku [Internet]. 2013 [cited 2025 January 12];29:95-118. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:240185
V. Rišner, "Kako novi čitatelj čita stare novinske oglase", Anali Zavoda za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku, vol. 29, pp. 95-118, 2013. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:240185. [Accessed: 12 January 2025]