Scientific paper - Original scientific paper
ENGLISH AND GERMAN LEARNERS’ LEVEL OF COMMUNICATIVE COMPETENCE IN WRITING AND SPEAKING

Bagarić, Vesna (2007)
Cite this document

Bagarić, V. (2007). RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 8. (14), 221-257. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:813057

Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, vol. 8, no. 14, 2007, pp. 221-257. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:813057

Bagarić, Vesna. "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU." Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi 8, no. 14 (2007): 221-257. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:813057

Bagarić, V. (2007) 'RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU', Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 8(14), pp. 221-257. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:813057 (Accessed 20 November 2019)

Bagarić V. RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU. Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi [Internet]. 2007 May 14 [cited 2019 November 20];8(14):221-257. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:813057

V. Bagarić, "RAZINA KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE UČENIKA ENGLESKOGA I NJEMAČKOGA JEZIKA U PISANJU I GOVORENJU", Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, vol. 8, no. 14, pp. 221-257, May 2007. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:813057. [Accessed: 20 November 2019]