Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Construction of Interactionistic Temperament Survey According to Revised Reinforcement Theory

Dino Krupić (2010)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Depatrment of Psychology
Cite this document

Krupić, D. (2010). Konstrukcija interakcionističkog upitnika temperamenta prema revidiranoj teoriji osjetljivosti na potkrepljenja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:482462

Krupić, Dino. "Konstrukcija interakcionističkog upitnika temperamenta prema revidiranoj teoriji osjetljivosti na potkrepljenja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:482462

Krupić, Dino. "Konstrukcija interakcionističkog upitnika temperamenta prema revidiranoj teoriji osjetljivosti na potkrepljenja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:482462

Krupić, D. (2010). 'Konstrukcija interakcionističkog upitnika temperamenta prema revidiranoj teoriji osjetljivosti na potkrepljenja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 25 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:482462

Krupić D. Konstrukcija interakcionističkog upitnika temperamenta prema revidiranoj teoriji osjetljivosti na potkrepljenja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2010 [cited 2020 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:482462

D. Krupić, "Konstrukcija interakcionističkog upitnika temperamenta prema revidiranoj teoriji osjetljivosti na potkrepljenja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:482462

Islandora Bookmark - Please login to use this feature