master's thesis
Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša

Živković, Darija (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Depatrment of Psychology

Cite this document

Živković, D. (2017). Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:058061

Živković, Darija. "Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:058061

Živković, Darija. "Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:058061

Živković, D. (2017). 'Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 09 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:058061

Živković D. Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2017 [cited 2020 August 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:058061

D. Živković, "Razlike u atribucijama akademskog uspjeha na teorijskim i praktičnim kolegijima i lokus kontrole studenata sportaša", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:058061

Islandora Bookmark - Please login to use this feature