Gazibara, S. (2016). Aktivno učenje u multimodalnom okruženju. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65. (Tematski broj), 323-334. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521
Gazibara, Senka. "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, no. Tematski broj, 2016, pp. 323-334. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521
Gazibara, Senka. "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 65, no. Tematski broj (2016): 323-334. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521
Gazibara, S. (2016) 'Aktivno učenje u multimodalnom okruženju', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(Tematski broj), pp. 323-334. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521 (Accessed 10 December 2024)
Gazibara S. Aktivno učenje u multimodalnom okruženju. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 2016 May 11 [cited 2024 December 10];65(Tematski broj):323-334. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521
S. Gazibara, "Aktivno učenje u multimodalnom okruženju", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, no. Tematski broj, pp. 323-334, May 2016. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:186521. [Accessed: 10 December 2024]