Scientific paper - Original scientific paper
Semiotic aspects in the analysis of car advertisments

Jozić, Ivana (2013)
Cite this document...

Jozić, I. (2013). Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile. Jezikoslovlje, 14. (1), 161-195. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860

Jozić, Ivana. "Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile." Jezikoslovlje, vol. 14, no. 1, 2013, pp. 161-195. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860

Jozić, Ivana. "Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile." Jezikoslovlje 14, no. 1 (2013): 161-195. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860

Jozić, I. (2013) 'Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile', Jezikoslovlje, 14(1), pp. 161-195. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860 (Accessed 21 March 2019)

Jozić I. Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile. Jezikoslovlje [Internet]. 2013 May 24 [cited 2019 March 21];14(1):161-195. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860

I. Jozić, "Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile", Jezikoslovlje, vol. 14, no. 1, pp. 161-195, May 2013. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:489860. [Accessed: 21 March 2019]