master's thesis
Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata

Vranješ, Vanesa
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Depatrment of Psychology

Cite this document

Vranješ, V. (2012). Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ, Vanesa. "Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ, Vanesa. "Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ, V. (2012). 'Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 03 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ V. Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2012 [cited 2021 May 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

V. Vranješ, "Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Islandora Bookmark - Please login to use this feature