master's thesis
Students' ways of coping with test situation, academic achievement and frequency of negative automatic thoughts

Vanesa Vranješ (2012)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Depatrment of Psychology
Cite this document

Vranješ, V. (2012). Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ, Vanesa. "Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ, Vanesa. "Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ, V. (2012). 'Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 21 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

Vranješ V. Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2012 [cited 2019 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282

V. Vranješ, "Načini suočavanja s ispitnom situacijom, akademsko postignuće i učestalost negativnih automatskih misli kod studenata", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:922282