Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Humanities and Social Sciences Department of History
Cite this document
Šarić, S. (2015). Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307
Šarić, Sonja. "Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307
Šarić, Sonja. "Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307
Šarić, S. (2015). 'Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307
Šarić S. Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307
S. Šarić, "Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307