master's thesis
The role of history textbooks in the development of historical thinking in primary school age

Sonja Šarić (2015)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Cite this document...

Šarić, S. (2015). Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307

Šarić, Sonja. "Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307

Šarić, Sonja. "Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307

Šarić, S. (2015). 'Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 26 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307

Šarić S. Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2019 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307

S. Šarić, "Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307