master's thesis
The role of history textbooks in the development of historical thinking in primary school age

Sonja Šarić (2015)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of History
Cite this document

Šarić, S. (2015). Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307

Šarić, Sonja. "Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307

Šarić, Sonja. "Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307

Šarić, S. (2015). 'Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307

Šarić S. Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2020 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307

S. Šarić, "Uloga razgranatog udžbenika povijesti u razvoju povijesnog razmišljanja u osnovnoškolskoj dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:774307

Islandora Bookmark - Please login to use this feature