undergraduate thesis
Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke

Jurčić, Mateja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Information Sciences

Cite this document

Jurčić, M. (2015). Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248

Jurčić, Mateja. "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248

Jurčić, Mateja. "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248

Jurčić, M. (2015). 'Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248

Jurčić M. Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248

M. Jurčić, "Vizualni identitet kao element uspješnog upravljanja i poslovanja tvrtke", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:070248

Please login to the repository to save this object to your list.